Od dnia 5 lipca 2021 r. następuje uruchomienie elektronicznego systemu kolejkowego w Starostwie Powiatowym w Jaśle.
Sprawy obsługiwane przez system są pogrupowane w trzy kolejki
Prosimy uważnie zapoznać się z rodzajami spraw przypisanymi do poszczególnych kolejek. W przypadku błędnego wybrania kolejki załatwienie właściwej sprawy może okazać się niemożliwe w danym dniu.
Kolejka A – Rejestracja pojazdów – kolejka obejmuje następujące operacje: rejestrację pojazdu (nowego, używanego, z zagranicy), czasową rejestrację pojazdu na wniosek, profesjonalna rejestrację pojazdu, wymianę dowodu rejestracyjnego (z powodu braku miejsca na wpis kolejnego badania technicznego lub zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym), wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego.
Kolejka B – Inne sprawy związane z rejestracja pojazdów – kolejka obejmuje następujące operacje: wydanie dowodu rejestracyjnego, wydanie blankietu wtórnika dowodu rejestracyjnego, wydanie wtórnika karty pojazdu, nalepki kontrolnej i tablic rejestracyjnych, dokonywanie odpowiednich adnotacji w dowodzie rejestracyjnym i karcie pojazdu (GAZ, HAK, VAT, PIT, CIT), wyrejestrowywanie pojazdu na wniosek w przypadkach określonych w ustawie – Prawo o ruchu drogowym, dokonywanie czasowego wycofania pojazdu z ruchu i przywracanie pojazdu do ruchu, zwracanie zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i pozwoleń czasowych po ustaniu przyczyny ich zatrzymania, przyjmowanie od właścicieli pojazdów zawiadomień o zbyciu pojazdu i nabyciu pojazdu, wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane w utraconym dokumencie (dowodzie rejestracyjnym, karcie pojazdu)
Kolejka C – Prawa jazdy – kolejka obejmuje następujące operacje: wydanie profilu kandydata na kierowcę, wydanie prawa jazdy, wymianę prawa jazdy, wydanie wtórnika prawa jazdy, wydanie zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym.
Umówienie wizyty może nastąpić z wyprzedzeniem do 14 dni kalendarzowych począwszy od dnia następnego po dniu rezerwacji wizyty, poprzez stronę internetową: https://bezkolejki.eu/spjaslo.
Osoby korzystające z rezerwacji internetowej prosimy o uważne zapoznanie się z regulaminem rezerwacji, gdyż zawiera on istotne informacje o sposobie zrealizowania wizyty.
Szczególnie zwracamy uwagę na:
- wymóg podania imienia, nazwiska i adresu e-mail osoby która załatwia sprawę, ponieważ bilety są autoryzowane na tej podstawie a w przypadku rozbieżności pomiędzy danymi z biletu a danymi osoby zgłaszającej się do załatwienia sprawy urzędnik może odmówić załatwienia sprawy,
- pobrania biletu w dniu wizyty (sugerowany czas to 10 minut przed godziną wizyty). Biletomat znajduje się w przedsionku głównego wejścia do Starostwa Powiatowego w Jaśle (wejście W1). Bilet pobiera się z użyciem kodu otrzymanego w e-mailu.
W e-mailu zawarty jest link do strony z danymi rezerwacji. Na dole strony znajduje się przycisk „anulowanie wizyty”. Prosimy aby w przypadku niemożności zgłoszenia się w umówionym terminie korzystać z tej opcji aby nie blokować terminu i dać możliwość załatwienia sprawy innym osobom.
W przypadku istnienia wolnych terminów wizyt w danym dniu można z biletomatu pobrać bilet na wizytę w tym dniu. Nie można natomiast z biletomatu umówić wizyty w innym dniu.
W związku z koniecznością zachowania rygorów sanitarnych prosimy o nie przychodzenie wcześniej niż 10 minut przed umówioną wizytą. Prosimy też o dostosowanie się do poleceń i informacji pracowników urzędu pilnujących porządku w holu budynku. Przypominamy, że w budynku Starostwa Powiatowego w Jaśle w miejscach bezpośredniej obsługi klientów obowiązuje nakaz używania maseczek zasłaniających nos i usta.
w Jaśle jeszcze normalnie wchodzić do urzędów nie można? Tak z buta ? Niezła tresura zwykłego człowieka