Starostwo Powiatowe w Jaśle, w trosce o zachowanie bezpieczeństwa w związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, od 16 marca 2020 r. ogranicza przyjmowanie petentów.
Wszelkie dokumenty i wnioski będą przyjmowane drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty email: starosta@powiat.jaslo.pl, geodezja@powiat.jaslo.pl, ab@powiat.jaslo.pl, komunikacja@powiat.jaslo.pl, os@powiat.jaslo.pl lub poprzez platformę https://epuap.gov.pl i https://obywatel.gov.pl oraz przez kontakt telefoniczny pod numerami tel.: 13 448 64 10 lub 13 448 64 00.
Natomiast wnioski w formie papierowej można składać po wcześniejszym spakowaniu w udostępnionych kopertach i złożone do przygotowanych w tym celu pojemników znajdujących się na parterze budynku przy głównym wejściu do Starostwa.
Złożone wnioski będą rozpatrywane po upływie 2 dni od wrzucenia do pojemników. Wynika to najpewniej z chęci ograniczenia ryzyka utrzymywania się koronawirusa na materiałach biurowych.
W tym czasie kasa w Starostwie Powiatowym w Jaśle będzie nieczynna.