Uprzejmie zapraszam na II Sesję Rady Miejskiej Jasła którą zwołuję na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym / t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 994 z póź. zm./.
II Sesja Rady Miejskiej Jasła odbędzie się w dniu 4 grudnia 2018 r. o godz. 1500
w Urzędzie Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12 z następującym proponowanym porządkiem obrad:
- Otwarcie Sesji, stwierdzenie prawomocności obrad.
- Wybór Komisji Wnioskowej.
- Wybór Komisji Skrutacyjnej.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- wyboru Wiceprzewodniczących Rady Miejskiej Jasła,
- powołania Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Jasła i ustalenia przedmiotu jej działania /Druk Nr 1/,
- powołania Komisji Finansowo – Budżetowej Rady Miejskiej Jasła i ustalenia przedmiotu jej działania /Druk Nr 2/,
- powołania Komisji Spraw Społecznych Rady Miejskiej Jasła i ustalenia przedmiotu jej działania /Druk Nr 3/,
- powołania Komisji Rozwoju, Gospodarki Komunalnej i Komunikacji Rady Miejskiej Jasła i ustalenia przedmiotu jej działania /Druk Nr 4/,
- powołania Komisji Samorządowo – Statutowej Rady Miejskiej Jasła i ustalenia przedmiotu jej działania /Druk Nr 5/,
- powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej Jasła i ustalenia przedmiotu jej działania /Druk Nr 6/,
- ustalenia wynagrodzenia dla Burmistrza Miasta Jasła /Druk Nr 7/,
- uchwalenia „Programu Współpracy Miasta Jasła z Organizacjami Pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na lata 2019 – 2021” /Druk Nr 8/,
- zmiany budżetu miasta Jasła na 2018 r. /Druk Nr 9 /.
- Sprawozdanie z działalności Burmistrza Miasta Jasła w okresie międzysesyjnym.
- Interpelacje radnych i odpowiedzi na interpelacje.
- Wolne wnioski i zapytania.
- Zamknięcie obrad II Sesji RMJ.
Przewodniczący
Rady Miejskiej Jasła
Henryk Rak