wiadomości

kino

kalendarz

pogoda

ogłoszenia

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google pod koniec 2020 roku – pamiętaj o tych aspektach

Wyróżnione

Moje Jasło
Moje Jasło
Jasielski portal informacyjny. Poznaj Jasło z innej strony! Aktualne wydarzenia w Jaśle, ankiety, wywiady ze znanymi jaślanami, ogłoszenia, zdrowie i uroda.
- Reklama -

Rynek w SEO i pozycjonowaniu jest na tyle dynamiczny, że specjaliści cały czas muszą trzymać rękę na pulsie oczekując wdrażania nowych algorytmów Google. Te zaś często stawiają dotychczasowe porządki i uzyskane przez nich pozycje na głowie. Pocieszeniem jest fakt, że każda rewolucja w ocenie stron dotyczy wszystkich, niezależnie czy mówimy o wielkich korporacjach czy też o zorientowanych na lokalny rynek małych firmach. W niniejszym artykule postaramy się opowiedzieć o najnowszych trendach pomagających objąć prowadzenie w branżowych wyszukiwaniach.

Przekonaj się, jak wiele da Ci dziś w sieci zwiększenie autorytetu

Od niedawna pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google osadzone jest na fundamencie autorytetu danej marki. O jego poziomie decyduje wiele rzeczy zaczynając od posiadanych przez witrynę certyfikatów bezpieczeństwa – strona bez SSL może praktycznie zapomnieć o wysokich lokatach – przez dobre doświadczenie użytkownika (UX) i politykę prywatności aż do wysokiej jakości atrakcyjnej treści. Jeśli chodzi o ten ostatni czynnik, musimy pamiętać, że roboty wyszukiwarki potrafią już doskonale rozpoznawać artykuły odpowiadające na prawdziwe potrzeby i pytania użytkowników. Aktualnie nie ma szans, aby niedbale napisany tekst marketingowy przyczynił się do polepszenia naszej pozycji – o wszystkim decyduje zaś zaangażowanie i ekspertyza, stąd też coraz większe znaczenie dla naszego autorytetu będzie miała kwestia unikalności stojącego za tekstami autora.

Zacznij tworzyć materiały video i przygotuj się na zwiększenie ruchu na stronie

Aby uczynić nasz content jeszcze ciekawszym dla odbiorcy i potencjalnych klientów powinniśmy też pomyśleć o tworzeniu materiałów multimedialnych, w tym oczywiście filmów. Nie tylko przyciągną one większą ilość widzów niż tradycyjne formy, ale także mają wielką szansę na wyświetlenie się wysoko na liście wyników. Już od dłuższego czasu obserwujemy bowiem tendencję Google do umieszczania w rezultatach odnośników do serwisu YouTube. Pamiętaj jednak, że nie musisz za wszystko zabierać się samodzielnie. Jeśli zdasz się na pomoc profesjonalnej agencji marketingu internetowego, oszczędzisz nie tylko czas, ale również uzyskasz gwarancję autentycznych i profesjonalnych treści, które przyciągną do Ciebie klientów.

Warto postawić na najlepszych współpracowników w internecie

Najlepsi fachowcy w zakresie SEO i pozycjonowania na co dzień współpracują z wieloma autorami, dziennikarzami a także blogerami i influencerami. Wszystko to, aby dotrzeć do jak największej ilości potencjalnych nabywców lub fanów Twojej marki. Ten model kooperacji zapewnia z jednej strony duże organiczne zasięgi, z drugiej zaś doskonale pomaga w poprawieniu profilu linków zewnętrznych prowadzących do naszej strony. Dodatkowo mówimy tu o autorach treści, którzy z pasją będą tworzyć dla Ciebie wciągające treści firmując je jednocześnie swoim wizerunkiem lub nazwiskiem. W związku z tym wzrośnie nie tylko ruch na Twojej stronie, ale także ogólna rozpoznawalność marki. Im szybciej zaczniemy wspołpracę, tym szybciej zauważymy pierwsze korzyści, jakie z niej płyną.

źródło: Afterweb

- Reklama -

Podobne artykuły

- Reklama -

Ostatnie artykuły