5.2 C
Jasło
5 lipca 2022, wtorek

Na jakim silniku postawić sklep internetowy?

Wyróżnione

Redakcja Moje Jasło
Redakcja Moje Jasło
Jasielski portal informacyjny. Poznaj Jasło z innej strony! Aktualne wydarzenia w Jaśle, ankiety, wywiady ze znanymi jaślanami, ogłoszenia, zdrowie i uroda.

Zastanawiasz się, na jakim silniku postawić sklep internetowy? Która platforma będzie najlepszym rozwiązaniem i dlaczego? Sprawdź nasze polecenie już teraz!

  1. Systemy e-commerce – na czym postawić sklepy internetowe?
  2. Shopify dla sklepu internetowego – jakie ma zalety?

Chcesz zbudować sklep internetowy? Interesuje Cię handel elektroniczny? Zanim zaczniesz stawiać stronę, musisz wybrać odpowiedni system e-commerce. Jaki silnik będzie optymalnym rozwiązaniem? Jeśli nie wiesz, który system sprawdzi się w przypadku sklepu internetowego, w niniejszym artykule podpowiadamy, na które rozwiązanie warto postawić. 

Systemy e-commerce – na czym postawić sklepy internetowe?

Interesuje Cię funkcjonalny system e-commerce? Na czym postawić sklep internetowy? Sporą popularnością aktualnie cieszy się Shopify Polska, na którym stawia się nie tylko proste, ale i rozbudowane sklepy internetowe. Jeśli jesteś zainteresowany niniejszym rozwiązaniem, koniecznie skorzystaj z pomocy developer Shopify oraz odpowiedniej agencji, która nie tylko doradzi, ale i pomoże Ci uruchomić sprzedaż zarówno w Polsce, jak i zagranicą – jeśli jesteś zainteresowany opcją sprzedaży swoich produktów poza nasz kraj. Dzięki pomocy nie będziesz mieć problemów z włączeniem polskich płatności Shopify, konfiguracją dostaw, podłączeniem narzędzi marketingowych czy po prostu dostosowaniem wyglądu. 

Warto również sprawdzić system PIM Akeneo i wdrożyć go do swojego sklepu internetowego. To usługa, którą wybierają przedsiębiorstwa, w których panuje chaos związany zarówno z gromadzonymi, jak i publikowanym informacjami na temat produktów w każdym dziale firmy. Usługa umożliwia bezproblemową integrację kanałów sprzedaży, odpowiednią dystrybucję treści, doradztwo w tworzeniu zarówno logicznych, jak i funkcjonalnych struktur, a także szkolenia i pomoc dla wszystkich pracowników oraz użytkowników. 

Kolejnym, równie popularnym rozwiązaniem jest Magento. Jeśli nie wiesz, który system wybrać – Magento vs Shopify –  koniecznie zapoznaj się z opcjami obu opcji. Następnie wybierz ten silnik, który odpowiadam Twoim potrzebom. 

Shopify dla sklepu internetowego – jakie ma zalety?

Główną zaletą Shopify jest prostota całego urządzenia. To nie tylko intuicyjny, ale i bezproblemowy system, który spełni oczekiwania zarówno początkujących sprzedawców, jak i tych bardziej zaawansowanych. Ponadto silnik ten jest niezawodny, ponieważ pozwala szybko reagować na różnego rodzaju zmiany. Podobnie rzecz wygląda z działaniami marketingowymi, które można rozpocząć niemal natychmiast po skonfigurowaniu całego sklepu, wdrożeniu produktów i przygotowaniu odpowiednich opisów. 

Kolejną zaletą Shopify jest możliwość integracji silnika z systemem płatności PayU Shopify, Blue Media oraz Przelewy 24. Do plusów zalicza się także profesjonalną pomoc techniczną, która dostępna jest dla użytkowników przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Zanim postawisz swój sklep internetowy na wybranym silniku, koniecznie zapoznaj się dokładnie ze wszystkimi funkcjami, jakie oferuje dany system. Warto też przemyśleć, jaki chcesz założyć sklep internetowy. W niektórych wystarczy na przykład obsługa kilkudziesięciu produktów, a w innym sklepie internetowym będzie ich nawet kilkanaście tysięcy. Trzeba też zadbać o to, aby dokonywanie zakupów było intuicyjne, bo tylko sklepy internetowe przyjazne klientom mają szansę odnieść sukces. Handel internetowy to również portale aukcyjne, gdzie można zdobyć wielu dodatkowych potencjalnych klientów.

- Reklama -

Podobne artykuły

- Reklama -

Ostatnie artykuły