Od 25 listopada do 9 grudnia br. będzie trwał nabór przedstawicieli organizacji pozarządowych do Miejskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Jaśle (MRDPP). Każda organizacja prowadząca działalność na terenie Miasta Jasła ma prawo do zgłoszenia 1 kandydata na członka Rady.
MRDPP w Jaśle jest organem konsultacyjnym i opiniodawczym powoływanym przez Burmistrza Miasta Jasła na wniosek organizacji działających w naszym mieście. Członkowie Rady pełnią funkcję społecznie. Zgodnie z podjętą przez Radę Miejską Jasła uchwałą, MRDPP składa się z 12 przedstawicieli w tym: 3 przedstawicieli Rady Miejskiej Jasła, 3 przedstawicieli Burmistrza Miasta Jasła i 6 przedstawicieli organizacji prowadzących działalność na terenie miasta.
Od 25 listopada br., czyli od dnia ogłoszenia przez Burmistrza Miasta Jasła naboru do Miejskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Jaśle, na stronie internetowej Urzędu Miasta w Jaśle www.jaslo.pl oraz w kancelarii ogólnej Urzędu Miasta w Jaśle (parter, pok. 19) dostępny będzie wzór formularza oraz dokumenty potrzebne do zgłoszenia kandydata.
Po upływie terminu zgłaszania kandydatów na członków Rady, Burmistrz Miasta Jasła powoła zespół, który dokona weryfikacji zgłoszeń pod kątem spełnienia wymogów, a także w przypadku większej liczby niż 6 poprawnych zgłoszeń, zorganizuje spotkanie, podczas którego organizacje zgłaszające ustalą i wskażą swoich przedstawicieli do pracy w Radzie.
Więcej informacji można uzyskać w Wydziale Rewitalizacji, Strategii i Inicjatyw Społecznych Urzędu Miasta w Jaśle, ul. Floriańska 8 a, nr telefonu: 13 44 86 319.