„Akcję Zima” na terenie Jasła prowadzi siedmiu wykonawców. Ich obowiązkiem jest zapewnienie, przy pomocy sprzętu mechanicznego, bezpiecznej przejezdności (jezdnia odśnieżona i posypana na całej szerokości i długości, dopuszcza się zaleganie na jezdni cienkiej równomiernej warstwy zajeżdżonego śniegu z jednoczesną likwidacją śliskości).
Zwalczanie śliskości i gołoledzi na ulicach odbywa się przy pomocy mieszanki piaskowo-solnej. Uzyskanie standardu zimowego utrzymania powinno nastąpić w ciągu 4 godzin od chwili ustania niekorzystnych warunków atmosferycznych (opady atmosferyczne, gołoledź), przy czym likwidacja śliskości następuje niezwłocznie od chwili wystąpienia warunków umożliwiających jej rozpoczęcie i prowadzona jest w sposób ciągły.
Gdzie można zgłaszać uwagi?
Podczas „Akcji Zima” wszelkie interwencje oraz uwagi dotyczące stanu chodników, jezdni, parkingów, placów stanowiących własność miasta Jasła, należy zgłaszać:
– od 7.30 do 15.30 (w godzinach pracy urzędu) pod nr telefonu 13 448 63 18, email: wi@um.jaslo.pl
– od 15.30 do 7.30 dyżur pełniony jest na stanowisku dyżurnego Straży Miejskiej i monitoringu pod nr telefonu 13 448 25 80, e-mail: sm-od@um.jaslo.pl